Известие

Collapse
No announcement yet.

Айде... пак съм с проблем с гасненето

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    [/quote]Вземи си Денсо защото Голден лодж има много ментета Аз направих точно така смених Лоджа с Денсо [/quote]

    Еми това му го казвах и аз още миналата година. Дензото ги вземам около 8лв. По спомени Тошко е май с лули за свещи без бобчета ?? а Дензото са такива. налетях на едни NGK със запресовани бобчета и ги върнах.С Дензото залепям 220 225км и не се чуди дали да потегля.
    Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
    Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

    Comment


    • #17
      Колеги кой модел свещи на денсо точно стават за нашите красавици ?
      Че се мъчих да ги намеря в каталога и така и не успях
      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от pr_00f
        Колеги кой модел свещи на денсо точно стават за нашите красавици ?
        Че се мъчих да ги намеря в каталога и така и не успях
        Ходи направо в магазина на Косер там ще ти ги извадят
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          На сайта им пише модела, който ти трябва.

          155 (167) 1.7 i Twin spark 85-93 AR 067.105 04.93 - Q22P-U/IK22/VK22, тоест и трите модела: DENSO/IRIDIUM POWER/IRIDIUM TOUGH

          При мен въпроса е дали е от свещите или от нещо друго... днеска ми изгасна един път при преминаване през не много голям за БГ пътищата трап... много бавно ама изгасна, иначе няма откъде да се върна вкъщи
          Alfa Romeo 155 1.8TS
          Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

          Comment


          • #20
            Да вече на 3 коли откривам фабричен дефект в релетата на Екуто и бензиновата помпа - намират се зад акумулатора под дебитомера Почистете релетата стегнете обувките на релетата и бушоните и няма да гасне и прекъсва без причина
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bobo
              Да вече на 3 коли откривам фабричен дефект в релетата на Екуто и бензиновата помпа - намират се зад акумулатора под дебитомера Почистете релетата стегнете обувките на релетата и бушоните и няма да гасне и прекъсва без причина
              мамка му при мен след голямо ровене ги изрових от под акмулатора.Докато не махнах акумлатора неги видях. Сега ги привързах нагоре хем да се сижда хем да ги стигам лесно. От какъв зор се бяха заврели под акумулатора не знам.
              Прегледах и в интерес на истинята нямаше нито зеленясване на контакти или окисляване. Дори и изгорелите предпазители бяха с лъскави накрйници.
              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

              Comment


              • #22
                тези реленца при мен са три 1.7 ТС, таква бела мпгат да ти отворят, че можеш да нощуваш на пътя заради тях,

                преди година измих мотора и тръгнах, без да подсушавам свещи, защото сам го правил и друг път. и с мокри върви но леко прекъсва докато изсъхне, както и дае. след 5 мин каране спирам пред магазин, и после колата там си и остана цяла нощ до слдващата сутрин. е тогава за първи път псувах тая кола . не изка да запали и това, 5 души извиках всеки да дава акъл... подсушавах свещи, кабели, всички бушони /видими/ по колата смених, пак неще , докато не извадих тези кирливи реленца с общия кабел за тях. на външен вид си бяха наред. викам си ще купя едно понеже са еднакви само едното е малко по различно като действие но волтажа и ампеража са същите, купих новото и го изреди на трите гнезда, и съответно запали... , просто от водата едно беше игоряло, но това е по малкия проблем. после правих проби, ако само едно от трите изгори, колата не пали , и сега нося освен бушони и 2 бр такива релета, че заради 3 лв бройката ще викам следващия път пътна помощ за 150 лв... а явно и те могат да изгорят точно когата нетрябва

                Comment


                • #23
                  Полезен съвет колега, а и думите ти определено потвърждават тезата че двигател не се мие
                  Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Bobo
                    Да вече на 3 коли откривам фабричен дефект в релетата на Екуто и бензиновата помпа - намират се зад акумулатора под дебитомера Почистете релетата стегнете обувките на релетата и бушоните и няма да гасне и прекъсва без причина
                    Абсолютно вярно
                    Много са незащитени и затова губят контакт
                    sigpic

                    Comment

                    Working...
                    X